Recente rechtspraak Naburige rechten – studiemiddag vrijdag 15 oktober 2021

Lees hier de presentatie(s) van de studiemiddag:

Presentatie Paul Kreijger VvA 15 oktober 2021

20211015 VvA PP RvD AMP, Atresmedia, mr. R. van Dongen

Geachte leden,

Graag informeer ik u dat de eerstvolgende VvA ledenvergadering en studiemiddag plaats zal vinden op vrijdag 15 oktober a.s. Wij verzoeken u vriendelijk deze datum in uw agenda te reserveren. Wij verheugen ons op uw deelname.

De ledenvergadering zal om 13.30 uur beginnen en daarin staan onder meer de bestuursverkiezingen en de behandeling van financiële stukken op de agenda.

LET OP : Wat betekent dat voor uw aanwezigheid in de Tolhuistuin?
De regering heeft bepaald dat de Tolhuistuin een locatie wordt, waar men zal moeten scannen voor toegang tot het pand. Dit betekent dat je bij het betreden van het pand zal worden gevraagd om een QR-code via de corona check app te laten zien, met een geldig vaccinatie-, herstel- of test-bewijs. Dit zal gelden voor iedereen die de Tolhuistuin bezoekt.

Het wetenschappelijke gedeelte begint om 14.00 uur en zal als thema hebben:
“Recente rechtspraak Naburige rechten”

Het programma is als volgt:

14.00 – 14.10 uur – Opening door de dagvoorzitter Prof. mr. Stef van Gompel (Hoogleraar VU Amsterdam)

14:10 – 14.35 uur – presentatie mr. Paul Kreijger (Visser Schaap & Kreijger)(RAAP/PPI)

14.35 – 15.15 uur – presentatie mr. Rob van Dongen (Dikhoff Van Dongen Advocaten)(Atres Media/ AGEDI en AIE, AMP/Sena)

15.15 – 15.30 uur – Discussie

15.30 – 16.00 uur – Pauze

16.00 – 17.00 uur – Paneldiscussie onder leiding van de dagvoorzitter mr. Stef van Gompel met:
Rob van Dongen
Syb Terpstra (bureau Brandeis)
Alfredo dos Santos Gil (NPO)
Wendela Bierman (Sena)

Vrijdag 15 oktober 2021 van 13:30 tot 17:00 uur, met pauze.
Aanmelden via email secretariaat@verenigingvoorauteursrecht.nl

Deelname (aanmelding verplicht):
Leden en studenten
Leden van de Vereniging voor Auteursrecht en studenten kunnen zich aanmelden via email secretariaat@verenigingvoorauteursrecht.nl

Niet-leden
Niet-leden kunnen zich aanmelden na betaling van € 50,- voor deelname via de betaallink : https://useplink.com/payment/o3IYmXiLAYeFG2wfDZE5u/
Na betaling kunt u zich aanmelden voor de studiemiddag.